دسته‌بندی نشده

تل سر مناسب موی من

تل سر مناسب موی من

امروزه اکسسوری های موی زیادی وجود دارند که هر کدام از آنها کاربردی دارند و تقریبا می توان گفت که همه بانوان در هر محدوده سنی از آنها استفاده می کنند . استفاده از این اکسسوری ها برای زیبایی و جذابیت بیشتر به موها بسیار تاثیر گذار است .

یکی از این اکسسوری ها ی مو تل مو است که جزء پرکاربرد ترین اکسسوری های مو است و افرادی زیادی از آن برای جمع کردن موها و برای جلوگیری از آمدن موهای شما به جلوی صورتتان استفاده می کنند .

تل سر در انواع مدل و انواع جنس موجود است که شما می توانید بنا به دلخواه خود هر کدام که مورد پسندتان بود انتخاب و خریداری کنید . در ادامه این مطلب قصد داریم به شما چند تا از تل های مناسب مو را به شما معرفی کنیم تا بتوانیم در هنگام خرید شما کمی از دغدغه هایتان را کم کنیم و انتخاب مناسبی داشته باشید .

تل مو یک اکسسوری پرکاربرد

اغلب افراد هر بار برای زیبایی و آرایش موهایتان هزینه های زیادی را به سالن های آرایشی پرداخت می کنند تا موهای مرتب و در حین حال زیبایی داشته باشند. اغلب اوقات استفاده از تل سر می تواند زیبایی خیره‌ کننده ای را به موها ببخشد. تل سر یکی از زیورآلات پرکاربرد دختران بخصوص دختر بچه ها می باشد که امروزه در مدل های متنوعی تولید و می شوند و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد .

در واقع تل سر یک نوع زیورآلات برای مو به حساب می آید که شاید در ظاهر یک وسیله ساده به نظر بیاید، ولی اگر این وسیله را مناسب با رنگ و همچنین نوع لباس خود انتخاب کنید،  قطعا استایل شما را جذاب و زیباتر می کند. کاربرد تل مو برای دور کردن مو از جلوی چشمان و صورت می باشد و با استفاده از آن موهای شما مرتب ‌تر به نظر می آیئ. اغلب تل سر با جنس‌ های مختلفی همانند پارچه‌ای، چرمی، پلاستیکی و فلزی طراحی خواهند شد که برای مجالس و مهمانی های رسمی بهتر است از تل‌ های مجلسی و نگین ‌دار یا مرواریدی استفاده نماید. همچنین برای مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی نیز از طرح های ساده بهره بگیرد .

آیا تل مو محدوده سنی دارد ؟

قبل از اینکه اقدام به خرید تل مو بمنید باید به محدوده سنی آن نیز توجه نماید این که مدل و همچنین رنگ بندی آنها مطابق محدوده چه سنی می باشد. شما می توانید برای کودکان خود از انواع تل سر فانتزی در رنگ بندی های مختلف استفاده کنید . اغلب افراد به علت  تنوع کم تل موهای موجود در بازار به محدوده سنی توجه چندانی ندارند چون انتخاب بسیار زیادی ندارند . ولی با خرید از یک فروشگاه معتبر می توانید محدوده خرید بزرگ تری داشته باشید و با توجه به سن طرف مقابلتان مدل و رنگ آن را انتخاب کنید .

آشنایی با چند تا از تل های سر با کیفیت گالری سوشانیت برای مو سر

تلسر مجلسی گل رز

امروزه یکی از مشکلاتی که اغلب بانوان به هنگام استفاده از تلسر دارند این است که تلسر سر می خورد و ایستایی خوبی ندارد و این می تواند آزار دهنده باشد و ممکن است به موی سر نیز آسیب برساند . اما تلسر مجلسی گل رز یکی از با کیفیت ترین محصولات گالری سوشیانت محسوب می شود که اصلا سر نیست و ایستایی عالی دارد .

گالری سوشیانت_gallery soshiyant

تل سر پاپیونی

تل سر پاپیونی یکی دیگر از تل های سر است که از کیفیت مناسبی برخوردار است و بسیار مناسب مراسمات و تولد می باشد . جنس این محصول درجه یک بوده و با پارچه پولیشی روکش شده است و همچنین یکی از ویژگی های مهم این محصول ایستایی آن است . از طرفی دیگر وزن آن هم بسیار سبک است و از ترکیبات رنگ عالی برخوردار است .

تلسر گیره ای فانتزی baboons

یکی دیگر از تل های موی سر که از کیفیت بالایی برخودار است و همچنین استفاده از آن بسیار راحت و آسان است ، تلسر گیره ای فانتزی baboons است . این تل مو همانند محصولی که در بالا آن را معرفی کردیم از ایستایی بالایی برخودار است و سر نیست و به خوبی موهای را نگه می دارد و مانع از شلختگی موها می شود . همچنین این تلسر وارداتی بوده و جنس آن درجه یک است و  گل های زیبا و ساده ای در آن به کار رفته است و از طرفی دیگر دارای رنگ های متفاوتی است که به راحتی می توانید آن را با رنگ لباس ست کنید . البته این مورد را هم اضافه کنیم که این محصول محدودیت سنی ندارد .

گالری سوشیانت_gallery soshiyant

تلسر نشکن پرنسسی پاپیونی

انواعی مختلفی از تل مو در بازار موجود هستند که تعدادی از آنها از کیفیت مناسبی برخودار نیستند و می توانند به مو آسیب برساند ولی از طرفی تلسر های باکیفیتی همانند تلسر نشکن پرنسسی پاپیونی وجود دارند که از کیفیت بالایی برخودار هستند . این تلسر یکی از ویژگی های قابل توجهی آن، انعطاف پذیری بالایی آن است . از طرفی دیگر این محصول سبک بوده و از ایستایی بالایی برخودار است .

در بالا تعدادی از تل موی های گالری سوشیانت را به شما معرفی کردیم اگر قصد خرید تلسر خرید گیره مو را دارید می توانید به صفحه آن مراجعه کنید یا اینکه روی این کلمه کلیک کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *