دسته‌بندی نشده

دلیل ریزش مو بعد از شانه زدن چیست ؟

دلیل ریزش مو بعد از شانه زدن چیست ؟

موی سر یکی از بخش های سر می باشد که زیبایی آن تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی و جذابیت چهره دارد. یکی از روش های داشتن موهای مرتب و جذاب استفاده از شانه مو است که باعث مرتب و حالت دهید بهتر و بیشتر موها می شود و مانع از گره خودن موها و شکل ژولیده موها می شود پس لازم است در طول روز چندین بار به صورت اصولی موهای خود را شانه بزنید به صورتی که به موهای خود آسیب نرسانید و باعث ریزش موهای خود نشوید .

شانه زدن موها به خودی خود باعث ریزش موها نمی شود و دلیل اصلی ریزش مو ها توسط شانه زدن آنها استفاده از شانه نامناسب می باشد که لازم است شانه خود را با توجه به نوع موهای خود خریداری کنید پس در ادامه با ما همراه باشید تا به نحوه صحیح شانه زدن موها و دلیل ریزش موها توسط شانه زدن بپردازیم .

سالم و درخشان شدن موها با شانه زدن و جلوگیری از ریزش مو

پوست سر انسان در حالت عادی روغنی تولید می کند که این روغن دارای خاصیت روشن کنندگی و نرم کنندگی دارد که اگر موهای خود را به صورت اصولی شانه بزنید این روغن در میان تمامی بخش های مو پخش می کند و ظاهری سالم و روشن به موهای شما می دهد و مانع از کدر و بی روح شدن رنگ و ظاهر موها می شود .

شاید باور این موضوع برایتان دشوار باشد اما پوست سرتان برای سلامتی موهایتان برایتان نرم کننده و روشن کننده تولید می کند اما اگر موهای خود را شانه نکنید این ماده در بین بخش های مو پخش نمی شود و روی موها تاثیر خود را نمی گذارد .

گالری سوشیانت_gallery soshiyant

 

از پایین به بالا موها را شانه کنید

یکی از دلایلی که خیلی از افراد موهای خود را شانه می زنند اما تاثیر این روغن نرم کننده و روشن کننده را روی موهای خود نمی بینند این است که موهای خود را به درستی شانه نمی زنند و روش آنها درسا و اصولی نمی باشد و نمی تواند روغن مورد نظر را در میان موهای شما پخش کند در نتیجه این نتیجه ای می خواهید از آن دریافت نمی کنید .

بیشتر افراد برای شانه زدن موها شانه خود را از ریشه موها به سمت پایین می کشند که این روش کاملا اشتباه و غیر اصولی می باشد و برای اصولی شانه زدن موها باید شانه زدن را از نوک موها شروع کنید و کم کم به طرف بالا حرکت کنید و تا ریشه موها این عمل را ادامه دهید تا این روغن شگفت انگیز در میان تمامی قسمت های مو پخش شود و موهایتان نیز به صورت اصولی شانه شود و حالت زیبایی به آن داده شود .

شانه زدن پوست سر را تحریک می کند

با شانه زدن موها پوست سر خود را تحریک می کنید و این امر باعث افزایش رشد موها و پر پشت تر شدن موها و افزایش ضخامت موها می شود اما شاید برایتان سوال باشد که این امر چگونه اتفاق می افتد که در جواب باید گفت که با شانه زدن قسمت ریشه موها دانه های شانه پوست سر شما را ماساژ می دهد و این ماساژ باعث افزایش گردش خون در قسمت های پوست سر می شود و با افزایش گردش خون در این ناحیه رشد و تثویت موها انجام می پذیرد و روند افزایش رشد موهای شما شروع می شود .

دلایل ریزش مو ها با شانه زدن آنها

یکی از دلایل اصلی ریزش موها با شانه زدن موها استفاده از یک شانه نامناسب می باشد که می تواند به ساختار موها آسیب برساند و باعث ریزش موها شود که یکی از این مواد استفاده از شانه های سفت برای موهای مرطوب می باشد . برای موهای مرطوب باید از شانه های نرم و منعطف استفاده کنید تا باعث کنده شدن موها و ریزش موها نشود . این مورد در طولانی مدت می تواند باعث ضعیف شدن ریشه موها می شود و باعث شروع ریزش موها می شود پس سعی کنید برای جلوگیری از ریزش موهای مرطوب از شانه های نرم استفاده کنید .

یکی دیگر از دلایل ریزش موها استفاده از شانه نا مناسب برای موهای فر یا اشتباه زدن گیره مو می باشد پس سعی کنید برای موهای فر خود از شانه های دانه بلند با فاصله زیاد استفاده کنید تا باعث ریزش موهای فر شما نشود و حالت زیبای فر موهای شما را خراب نکند .

چگونه شانه مناسب برای موهای خود را پیدا کنیم ؟

برای جلوگیری از ریزش مو خود از طریق شانه زدن نوع موهای خود را بشناسید و در مورد نحوه درست شانه زدن آنها تحقیق کنید تا به جای ریزش موها از فواید آن بهره مند شوید و پس از پیدا کردن شانه مناسب برای موهای خود به دنبال خرید یک شانه با کیفیت باشید .

برای خرید شانه های متنوع لازم است مدت زیادی را در بازار به دنبال شانه مورد نظر خود باشید که برای رفع این مشکل می توانید از فروشگاه های اینترنتی معتبر مثل گالری سوشیانت کمک بگیرید که دارای انواع شانه در مدل های متنوع می باشد و شانه های آنها دارای بهترین کیفیت می باشدند و با قیمتی بسیار مقرون به صرفه می توانید انواع شانه و اکسسوری موها را در بهترین کیفیت خریداری و استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *